تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024

آذربایجان شرقی رتبه سوم رشد منابع کشور را کسب کرد | رشد 200 درصدی تسهیلات پرداختی در استان

  • کد خبر : 20271
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
آذربایجان شرقی رتبه سوم رشد منابع کشور را کسب کرد | رشد 200 درصدی تسهیلات پرداختی در استان

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: میزان رشد منابع بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در مقایسه با یک سال گذشته رتبه سوم کشوری را اخذ کرده است.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ مسعود کردستانی در کمیته بازاریابی مدیریت شعب استان افزود: میزان منابع بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی شهریور ماه سال گذشته 16هزار میلیارد ریال بود که امسال در سایه تلاش همکاران به 24 هزار و 500 میلیارد ریال رسیده است.
وی با بیان اینکه در مقایسه با آمار سایر استان ها آذربایجان شرقی رتبه سوم رشد کشوری را دارد اذعان داشت: این رشد حاصل همکاری و مشارکت کلیه پرسنل و اعتماد مشتریان عزیز بانک در استان محقق شده است.
وی در ادامه با اشاره به تسهیلات اعطایی در استان نیز گفت: شهریور ماه سال گذشته چهار و 600 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم امسال به 9 هزار و 200 میلیارد ریال رسیده است و رشدی 200 درصدی را شامل می شود.
کردستانی در خصوص وصول مطالبات نیز گفت: خوشبختانه در سایه همکاری مشتریان میزان وصول مطالبات استانی نیز بیش از دو برابر شده است.
وی همچنین با اشاره به صعود رتبه بانک توسعه تعاون استان در سطح کشور اذعان داشت: با بررسی شاخص های مختلف خوشبختانه بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 8 پله ای مواجه بوده است.
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=20271

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.