تاریخ : جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024

آزادی 10 زندانی جرایم غیرعمد در تبریز

  • کد خبر : 17401
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
آزادی 10 زندانی جرایم غیرعمد در تبریز

نصر: مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا از آزادی 10 زندانی جرایم غیرعمد و اهدا بیش از 12 هزار سری جهیزیه در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، جواد ملک لو در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر از برگزاری رزمایش جهادگران ۴ خبر داد و گفت: این رزمایش با حضور یک هزار و ۲۸۰ گروه جهادی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
وی افزود: این رزمایش از فردا به مدت ۱۰ روز در سطح آذربایجان شرقی آغاز می شود که افتتاحیه آن صبح فردا در میدان صبحگاه سپاه عاشورا برگزار خواهد شد.
ملک لو، شعار این رزمایش را خدمات رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت اعلام و اظهار کرد: این رزمایش که با رمز«یا فاطمه الزهرا» کار خود  را آغاز می کند در واقع نمایش فعالیت های جهادگران در اقصا نقاط آذربایجان شرقی در خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا ادامه داد: در مدت ۱۰ روز ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر از جهادگران آذربایجان شرقی در مناطق مختلف استان در عرصه های عمرانی، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، پزشکی، خدمت مومنانه، میز خدمت، واکسیناسیون دام، علمی و آموزشی فعالیت خواهند کرد.
وی افزود: اهدای جهیزیه و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد نیز از دیگر فعالیت هایی است که در این مدت انجام خواهد شد که بیش از ۱۲ هزار و ۲۰ سری جهیزیه اهدا و ۱۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد نیز آزاد می شوند.
ملک لو همچنین تعداد طرح های عمرانی آماده و قابل بهره برداری در این مدت را ۲۴۶ طرح عنوان و اضافه کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر  ۲۸۷ میلیارد تومان شامل تامین آب شرب، آب کشاورزی، راه روستایی، مسکن مددجویی، نهضت ملی مسکن، آب و فاضلاب، و طرح های عام المنفعه هستند که طی 10 روز در سطح استان به بهره برداری می رسند.
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=17401

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.