تاریخ : جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024

اجرای عملیات گازرسانی به ۴۲ روستای آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 13028
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
اجرای عملیات گازرسانی به ۴۲ روستای آذربایجان شرقی

نصر: مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از اجرای عملیات گازرسانی به ۴۲ روستا و برخورداری تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از این نعمت تا آغاز هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش نصر، کمالی از اشتراک و بهره مندی یک میلیون و ۸۰۲ هزار و ۹۸۲ نفر از مردم استان از گاز طبیعی، اجرای عملیات گازرسانی به ۴۲ روستا و برخورداری تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از این نعمت تا آغاز هفته دولت امسال و ادامه ساخت مجتمع شهید یاغچیان بعد از تعطیلی چندین ساله خبر داد.
کمالی با تقدیر از همیاری اهالی رسانه در اطلاع رسانی اهمیت حفظ سرمایه ملی کشور و مصرف ایمن از گاز طبیعی افزود: مهمترین راهکار جهش تولید در حوزه صنعت گاز استان تامین و توزیع پایدار انرژی در بخش‌های زیرساختی نظیر صنعتی و کشاورزی بوده و مردمی سازی مصرف بهینه از این نعمت الهی مهمترین راهکار در طی مسیر توسعه پایدار استان و تحقق شعار سال خواهد بود.
وی با اشاره به آمادگی این شرکت برای تامین گاز متقاضیان بخش‌های صنعتی و تولیدی استان افزود: امسال پروژه‌های مهم گازرسانی به صنایع اعم از شهرک صنعتی بعثت، راه اندازی ایستگاه‌های گازرسانی و افزایش ظرفیت اسمی ایستگاه‌های موجود برای تامین واحد‌های صنعتی در دستور کار شرکت قرار دارد.
کمالی اظهار کرد: این شرکت فراتر از تعهدات خود در تامین گاز نیروگاه‌ها اقدام کرده و در سال ۱۴۰۲ بیشترین حجم گاز به نسبت سال‌های گذشته به بخش نیروگاهی اختصاص داشته و این شرکت بر طبق روال بر اساس میزان گاز تحویلی دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران نسبت به توزیع گاز در این بخش اقدام خواهد کرد و این مطالبه بر حق مردم و رسانه‌ها برای بهره مندی از هوای پاک می‌بایست از مبادی ذیربط و مسئولان نیز تداوم یابد.
وی ادامه داد: هم اکنون ۲ هزار و ۵۳۳ روستای استان گازدار بوده و عملیات گازرسانی در ۴۲ روستا تداوم دارد و ظرف امسال پروژه‌های اجرایی اتمام یافته و تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از این نعمت الهی بهره‌مند خواهند شد.
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در خصوص یکی از پروژه‌های مهم فرهنگی در استان تصریح کرد: پروژه فرهنگی، ورزشی یاغچیان تبریز یکی از مهمترین پروژه‌های اجرایی با ابعاد وسیع بوده و منشا خدمات شایسته فرهنگی برای استان خواهد بود.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=13028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.