تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024

استاندار جدید این هفته انتخاب می شود /مذاکرات و بررسی های نهایی توسط وزارت کشور

  • کد خبر : 19672
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۰۸
استاندار جدید این هفته انتخاب می شود /مذاکرات و بررسی های نهایی توسط وزارت کشور

نصر: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی از تعیین تکلیف و معرفی گزینه نهایی استانداری آذربایجان شرقی در هفته جاری خبر داد.

به گزارش نصر، “علیرضا نوین” با اعلام این خبر افزود: بر اساس  اطلاعات موجود ، وزارت کشور در خصوص انتخاب استاندار جدید از بین گزینه های موجود نهایی شده و به زودی گزینه نهایی از سوی هیات دولت معرفی خواهد شد.
نوین در ادامه با اشاره به شاخص های اصلی مورد نظر در انتخاب استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: بومی استان بودن، اعتقاد عملی به وفاق ملی با نگاه فرا جناحی، انگیزه همسویی با برنامه های رئیس جمهور محترم، ارتقای کارآمدی ادارات، صیانت از شأن تاریخی استان، تعامل سازنده با نمایندگان محترم استان برای شنیدن صدای واحد خدمتگزاری به مردم عزیز استان برای رسیدن به آرامش، تزریق امواج مثبت خدمت رسانی در فضای  وفاق ملی، همدلی، اتحاد و حفظ امنیت روانی برای مردم استان که بنا به فرموده  مقام معظم رهبری “آذربایجان سر ایران و پیشگام در حوادث تاریخی، با محوریت استان است”، از مهم ترین شاخص های دخیل در انتخاب استاندار جدید آذربایجان شرقی است.
رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در عین حال تاکید کرد: قطعا نمایندگان محترم استان بعنوان مشاورین خیرخواه در کنار نماینده دولت برای توسعه و پیشرفت استان و رفع ناترازی های موجود در کنار استاندار منتخب دولت آقای پزشکیان خواهند بود.
وی در خاتمه گفت: امیدوارم اولویت استاندار منتخب، برنامه ریزی، پیگیری و اجرای پروژه های بزرگ ملی نظیر انتقال آب ارس به تبریز، جاده ترانزیتی تبریز بازرگان، توسعه نیروگاه و رفع نا ترازی ۲۰۰۰ مگاواتی برق استان، اتصال ایستگاه راه آهن خاوران به ایستگاه مرکزی، حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در صنعت و تجارت و معدن و دیگر بخش های توسعه ای استان  باشد.
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=19672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.