تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024

بیش از ۲۳۷ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکین گاز استان آذربایجان شرقی اختصاص یافت

  • کد خبر : 18011
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۳
بیش از ۲۳۷ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکین گاز استان آذربایجان شرقی اختصاص یافت

نصر: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با حضور در برنامه تلویزیونی از طریق تریبون صدا و سیمای استان گفت: پاداش صرفه‌جویی قدردانی عملی از همیاری مردم در مصرف بهینه گاز است.

 

به گزارش نصر، نادر کمالی افزود: ماحصل همیاری مردم و اعمال مدیریت مصرف، صرفه جویی ۲۹۶ میلیون مترمکعبی گاز در سال گذشته بوده است.

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر قبوض صفر و رقم پایین برخی قبوض ادامه داد: ارقام صفر قبوض و یا کاهش رقم گازبها مربوط به مشترکینی است که بر اساس طرح شرکت ملی گاز ایران از نیمه اول آبان تا اسفندماه، مصرف گاز خود را به نسبت مدت مشابه قبل بین ۱۰ تا ۳۵ درصد کاهش داده اند.

کمالی با اشاره به اینکه ۵۵ درصد مشترکین گاز استان در سال گذشته خوش مصرف بوده اند، تصریح کرد: رقمی معادل ۲۳۷ میلیارد تومان در قبوض گاز بیش از یک میلیون مشترک استان به عنوان پاداش خوش حسابی اعمال شده است.

وی اظهار کرد: امسال شاهد گسترش توسعه گاز از مناطق شهری در دل مرزی‌ترین و صعب العبورترین مناطق روستایی استان هستیم و علی رغم موقعیت سرد و کوهستانی استان تاکنون افت یا قطع گاز نداشته‌ایم.

کمالی تاکید کرد: بازگرداندن مصرف انرژی به مدار مصرف بهینه الزامی ملی بوده و زمینه انتقال انرژی به بخش‌های تولیدی و صنعتی و ارتقای شاخص‌های اقتصادی را فراهم می‌سازد.

 

 

لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=18011

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.