تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024

تبریز لوکوموتیو توسعه منطقه است

  • کد خبر : 19115
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
تبریز لوکوموتیو توسعه منطقه است

نصر: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: تبریز لوکوموتیو توسعه منطقه شمال غرب کشور است.

به گزارش نصر، سید محمد مهدی طباطبایی در دیدار جمعی از مدیران رسانه های آذربایجان شرقی افزود: تبریز در طول تاریخ همواره اولین شهر ایران و در برهه هایی پایتخت و در ادواری نیز دومین شهر تاثیرگذار ایران بوده است.
وی ادامه داد: تبریز زیبا همواره از توسعه یافتگی خاصی بهره مند بوده و قدرت و صلابت اش را مدیون ظرفیت ها و امکانات خود می داند.
وی در ادامه به ظرفیت مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران در خصوص موضوع قومیت ها اشاره کرد و افزود: قومیت ها ظرفیتی هستند که در برهه های زمانی مختلف به یک مخاطره بزرگ تبدیل شده اند ولی دکتر پزشکیان با نگاهی ژرف از یک زاویه دیگر فرصت قومیت ها را که سالیان سال زخمی شده بود ترمیم کرد.
طباطبایی اضافه کرد: طرح موضوع وفاق ملی بستری را در کشور فراهم کرد که یک بار برای همیشه موضوع قومیت ها حل شود و به جای قرار گرفتن در حاشیه به متن وارد شوند.
وی با اشاره به برخی شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور دولت چهاردهم اذعان داشت: وقتی موضوع صدای بی صدایان مطرح می شود؛ به سادگی می توان به نیت پاک و صادقانه دکتر پزشکیان در رفع مشکلات و چالش های موجود در کشور پی برد.معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در ادامه به نقش رسانه ها در تبیین سیاست های دولت چهاردهم اشاره کرد و اذعان داشت: رسانه نقش آینه را در جامعه ایفا می کند به عبارتی رسانه زبان گویا و شفاف جامعه است هر قدر مدیر زلال و صاف باشد انعکاس رسانه ای اقدامات وی نیز ساده خواهد شد که خوشبختانه دکتر پزشکیان آنقدر ساده و زلال هستند که به راحتی می توان انعکاس دهنده اقدامات وی شد.
گزارش نصر می افزاید، جمعی از مدیران رسانه های فعال آذربایجان شرقی در دیدار با معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور خواستار نقش آفرینی رسانه های محلی به ویژه منطقه آذربایجان در انعکاس اخبار و رویدادهای هیات دولت شدند.
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=19115

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.