تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024

ترامپ: ما ایران را ورشکست کرده بودیم/ بایدن: رهبران جهان از من راضی هستند

  • کد خبر : 15415
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۱۱
ترامپ: ما ایران را ورشکست کرده بودیم/ بایدن: رهبران جهان از من راضی هستند

 

حقوق سیاه‌پوستان

بایدن می‌گوید: تجارت سیاه‌پوستان در زمان ما گشایش یافت. ما تلاش کردیم هزینه مراقب کودکان را به نصف برسانیم. قاعدتا وقتی هزینه مراقبتها کمتر می‌شود، رشد اقتصادی افزایش می‌یابد. این تورم است که به آنها لطمه می‌زند.

ترامپ می‌گوید: تورم را چه کسی ایجاد کرده است؟ دائما می‌گوید تورم! قیمت غذا افزایش یافته و کشوری به او تحویل دادم که عالی بود. واقعیت این است که بدترین کاری که کرده مهاجرت غیرقانونی است که شغل سیاه‌پوستان را می‌گیرد.

بایدن می‌گوید: تورم نبود وقتی رئیس‌جمهور شدم زیرا اقتصاد ما را ترامپ نابود کرده بود. ما برای اقلیت‌ها شغل ایجاد کردیم. من تعداد پلیس‌ها را در خیابان افزایش دادم و او می‌خواهد کاهش دهد. تورم کار ترامپ بود با بی‌کفایتی در مسئله کووید.

 

تغییرات اقلیمی

ترامپ می‌گوید: اول جوابش را بدهم. هر گروه پلیسی از ترامپ حمایت می‌کند. ما اصلاحات قوه قضاییه را داشتیم و بیشترین میزان بهره‌مندی را سیاه‌پوستان داشتند و هم‌اکنون هم آنها بیشتر از من حمایت می‌کنند. من می‌خواهم آب و هوای ما کاملا پاک باشد. ما انواع انرژی‌ها را استفاده می‌کردیم.

بایدن می‌گوید: من جامع‌ترین قانون تغییرات اقلیمی را وضع کرده‌ام. ما ۵۰ میلیون دلار به کالج سیاه‌پوستان اختصاص دادیم. او ادعا می‌کند پاکیزه‌ترین آب را داشتیم؟! او هیچ چیز از تغییرات اقلیمی نمی‌داند.

ترامپ می‌گوید: توافق پاریس فقط از آمریکا پول می‌گرفت.

بایدن: توافق پاریس به ما کمک کرد و این ادعا که ترامپ می‌گوید «مهربان‌ترین» است را قبول ندارم.

 

مسئله مزایای سالمندان

بایدن می‌گوید: افراد باید به طور منصفانه‌ مالیات بدهند. میلیونرها اکنون فقط 1 درصد مالیت می‌دهند. مهم‌ترین کار، شکست ترامپ است زیرا او می‌خواهد تامین اجتماعی را نابود کند.

ترامپ می‌گوید: من تمام عمرم با سیاستمداران سر و کار داشتم و هرگز ندیدم کسی چنین دروغ بگوید. مسئله پسرش، روسیه و اوکراین و همه را دروغ می‌گوید. کهنه‌سربازان و سیاه پوستان وضعیت خوبی ندارند و مهاجران غیرقانونی جای آنها را گرفته‌اند.

هزینه مراقبت از کودکان

ترامپ می‌گوید: من خیلی از افراد عالی رتبه را در اف‌بی‌آی اخراج کردم تا وضعیت را درست کنم. بایدن تاکنون هیچکس را اخراج نکرده است. بایدن باید همه ژنرال‌هایی که در خروج افغانستان شکست خوردند را اخراج می‌کرد. جو کشور ما نابوده شد است. اصلا نیازی به مناظره نیست و بیهوده وقت تلف می‌کنیم. او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست.

بایدن می‌گوید: ما بهترین ارتش را داریم و چیزی نیست از عهده آن برنیاید. ۱۰۹ یا ۱۱۰ مورخ ریاست ‌جمهوری رای دادند و گفتند ترامپ بدترین رئیس‌جمهور تاریخ است. او کاری درخصوص هزینه مراقبت از کودکان کاری نکرد.

ترامپ پاسخ می‌دهد: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که من بهترین هستم. هیچکس مثل ما مالیات را کاهش نداده و شما مجریان مالیاتتان افزایش خواهد یافت. بایدن بدترین است و همه می‌دانند.

بایدن می‌گوید: او می‌گوید به طبقه متوسط کمک کرده است؛ حقیقتا او طبقه متوسط را نابود کرده است. هیچ پیشرفتی درخصوص چین نداشته است.

افزایش میزان مرگ و میر به دلیل خودکشی ناشی از مواد مخدر

ترامپ می‌گوید: بحث قبلی را تمام کنم. چین به بایدن پول می‌دهد. اکنون بالاترین کسری بودجه را داریم و وضعیت بدی با چین داریم و آنها کم کم مالک ما خواهند شد. ما درباره اعتیاد خوب کار می‌کردیم اما کووید رخ داد. ما از تجهیزاتی استفاده کردیم و میزان مواد مخدر ورودی خیلی کم شد. میزان مواد مخدر از طریق قاچاق زنان تحت دولت بایدن به دلیل وضعیت وخیم مرزها افزایش یافت.

بایدن می‌گوید: فنتانیل کمتر شده بود و تجهیزاتی ارائه دادیم تا میزان را کاهش دهیم اما ترامپ با همکاران جمهوری‌خواه خود تماس گرفت و گفت همکاری نکنند تا من لطمه ببینم.

 

نگرانی رای‌دهندگان و سن نامزدها

بایدن می‌گوید: زمانی که سناتور شدم، جوان‌ترین بودم. من کلی شغل ایجاد کردم. ما بازار را به دلیل علمکرد ترامپ از دست دادیم و کاری کردیم شرکت‌هایی مثل سامسونگ در آمریکا سرمایه‌گذاری کنند. این ایده که کشور شکست‌خورده هستیم اشتباه است. ما قوی‌ترین و پیشرو ترین کشور در جهان هستیم و همه متحدان به ما اتکا می‌کنند. آنهایی که ترامپ برایشان نامه عاشقانه می‌فرستد (کیم جونگ اون) نمی‌خواهند کشور ما پیشرفت کند.

ترامپ می‌گوید: من هر سال تست فیزیکی می‌دهم و وضعیتم خوب است. من در تورنمنت گلف شرکت کردم و حتی نسبت به ۲۰ سال پیش رو فرم هستم. دکتر رانی جکسون پیشتر از من تست گرفت.

بایدن می‌گوید: من باور نمی‌کنم. من وقتی رئیس‌جمهور بودم نشان دادم که چقدر خوب گلف بازی می‌کردم.

ترامپ پاسخ داد: بچه بازی در نیار! دیدمت!

 

پذیرش نتیجه انتخابات

ترامپ می‌گوید: نیازی نیست چنین سوالی کنید. نانسی پلوسی اذعان کرد که شورش کنگره هم تقصیر او بود نه ترامپ. البته من هم دوست داشتم بایدن باکفایت می‌بود چون اصلا اینجا نمی‌بودم. هدف این است که آمریکا را مجددا به عظمت بازگردانم. سیاست‌های بایدن جنون آمیز است و او ما را وارد جنگ‌جهانی سوم می‌کند و پوتین، کیم و شی از ما نمی‌ترسند.

بایدن می‌گوید: من تصور نمی‌کنم رهبری در جهان از کار من ناراضی باشد. اگر جنگ‌جهانی سوم می‌خواهی، برو به پوتین بگو بیاید کی‌یف را بگیرد.

ترامپ می‌گوید: اراضی زیادی تحت بوش، اوباما گرفته شد اما پوتین زمان من هیچ کاری نکرد. این جنگ هیچ وقت نباید شروع می‌شد. سربازان اوکراینی رو به اتمام است و شهرهایشان رو به نابود است. اگر انتخابات قانونی و منصفانه باشد، می‌پذیرم. اما دوره پیش میزان تقلب‌ها مضحک بود. دلیل اینکه من کاندید شدم وضعیت بد ریاست بایدن بوده است.

بایدن می‌گوید: اجازه دهید میزان محبوبیت شما را پس از پیروزی بسنجیم. شما همچنان به دروغ‌گویی و تحریک ادامه می‌دهی. تو نمی‌توانی قانون را بپذیری.

بیانیه نهایی

بایدن می‌گوید: ما در مقایسه با میراث مخربی که دریافت کردیم، پیشرفتی داشته‌ایم. ما مالیات‌ها را کاهش دادیم اما ترامپ مالیات‌ها را افزایش خواهد داد و تعرفه‌هایی علیه واردات وضع خواهد کرد و قیمت‌ها بالا می‌رود. قیمت انسولین را پایین آوردیم و هم‌چنین هزینه مراقبت از کودکان کاهش خواهد یافت و تورم را کمتر می‌کنیم.

ترامپ می‌گوید: مثل سایر سیاستمداران او هم شعار می‌دهد. کشور ما به دلیل مهاجران غیرقانونی ناامن شده است. ما ایران را ورشکست کرده بودیم و پولی برای حماس نداشتند. جنگ حماس در دوران من رخ نداد و دنیا شعله‌ور می‌شود زیرا کسی برای بایدن و کشور ما احترام قائل نیست. من کاغذبازی را در دولت کمتر کردم و هم‌چنین وقتی من رئیس‌جمهور بودم، سربازان ما می‌توانستند به بخش خصوصی برای درمان مراجعه کنند. من مجددا کشور را به عظمت بازخواهم گرداند.

لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=15415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.