تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024

دادستانی مرکز آذربایجان شرقی با قاچاقچیان چوب برخورد می‌کند

  • کد خبر : 18550
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
دادستانی مرکز آذربایجان شرقی با قاچاقچیان چوب برخورد می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی اعلام کرد: این نهاد با کسانی که اقدام به قطع درختان جنگلی کرده و قاچاق چوب می کنند، به شدت برخورد می کند.

به گزارش ایرنا، بابک محبوب علیلو روز دوشنبه با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با تعدی کنندگان به حریم جنگل و قاچاقچیان چوب، یادآور شد: احیا و صیانت از حقوق مردم در حوزه های مختلف با جدیت و به نحو مستمر دنبال خواهد شد و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.
وی با بیان اینکه اقدام به قطع درختان و قاچاق چوب و در نهایت از بین بردن منابع طبیعی توسط سودجویان برای منفعت بیشتر، تجاوز به حقوق عامه است، افزود: دستگاه‌های متولی و مسئول نباید در برای صیانت از حقوق شهروندان اهمال و سهل انگاری کنند.
محبوب علیلو از دستگیری شبانه قاچاقچیان چوب در تبریز خبر داد و اظهار کرد: در این خصوص دستورهای مقتضی صادر شده است و بر این اساس تعدادی از قاچاقچیان چوب در تبریز شبانه در دام مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان تبریز افتادند.
وی بر ادامه دار بودن این اقدامات پلیسی و قضایی در رابطه با قاچاق چوب تاکید کرد.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز ادامه داد: اقدامات برای دستگیری و برخورد قانونی با تمام عوامل تعرض و تخریب منابع طبیعی و قطع درختان در آذربایجان شرقی با جدیت ادامه خواهد داشت.
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=18550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.