تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024

در تجهیز و نگهداری ورزشگاه یادگار امام مشکل داریم

  • کد خبر : 1204
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
در تجهیز و نگهداری ورزشگاه یادگار امام مشکل داریم

نصر: مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: مشکلاتی در تجهیز و نگهداری ورزشگاه یادگار امام داریم که که از شهرداری می‌خواهیم در این رابطه ما را حمایت کند.

به گزارش نصر، “حبیب ستوده نژاد” صبح امروز یکشنبه 30 مهر در صد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای شهر تبریز در دستور جلسه اول به مناسبت هفته تربیت بدنی گفت: در حوزه عملکرد اداره ورزش و جوانان  با ۸۱ درصد توانستیم رتبه اول کشور را کسب کنیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری توانستیم تور دوچرخه سواری را در پنج مرحله با حضور 45 کشور برگزار کنیم.
وی با تاکید بر حمایت اعضای شورا و شهردار، گفت: در حوزه ورزش قهرمانی وضعیت مطلوبی داریم و نیاز به حمایت اعضای شورا و شهردار داریم.
ستوده با توجه به رویداد بازی های آسیایی گفت: بازی های پار آسیایی در حال برگزاری می باشد و ۱۴ نفر از استان آذربایجان شرقی اعزام شده اند و امیدواریم بتوانند برای استان مقام کسب کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به وضعیت نامطلوب بانوان گفت: 68 درصد بانوان بعد از کرونا بی تحرک شده اند که باید در این راستا برنامه ریزی هایی انجام داده و برای بانوان شاغل بعد از وقت اداری امکان ورزش کردن را فراهم کنیم.
وی با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی قره قیه شهر مرند خبر داد: در توسعه ورزش های روستایی و عشایری روستای گلین قیه توانسته است در کشور از بین ۳۲ هزار تیم رتبه اول را کسب کنند.
ستوده با اشاره به وضعیت ورزشگاه یادگار امام گفت: مشکلاتی در تجهیز و نگهداری ورزشگاه یادگار امام داریم که که از شهرداری می‌خواهیم در این رابطه ما را حمایت کند.
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=1204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.