تاریخ : یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ Sunday, 27 October , 2024

دستگيري اراذل و اوباش تحت تعقيب در “اهر”

  • کد خبر : 14397
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
دستگيري اراذل و اوباش تحت تعقيب در “اهر”

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان اهر در تشریح این اخبر گفت: با تلاش ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان “اهر”، يکي از اراذل و اوباش سابقه دار که تحت تعقيب مراجع قضائي بود در يک عمليات ضربتي دستگير شد.

به گزارش نصر، سرهنگ” حسين عبدي ” در بيان جزئيات اين خبر گفت: در راستاي اجراي دستور مقام قضائي مبني بر دستگيري متهم تحت تعقيب که يکي از اراذل و اوباش سطح دار شهرستان بوده و داراي چندين فقره پرونده درگيري و ضرب و جرح عمدي براي شهروندان بود، تيمي ازماموران پليس امنيت عمومي شهرستان اهر ضمن رصد تحرکات نامبرده، اقدامات ويژه اي را براي دستگيري وي آغاز کردند.
وي ادامه داد: ماموران با اشراف اطلاعاتي و پليسي ازمحل اختفاي فرد مورد نظر مطلع که در يک عمليات غافلگيرانه متهم را در مخفيگاهش دستگير و به پليس امنيت عمومي منتقل نمودند و پس از تکميل پرونده به مرجع قضايي معرفي و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
فرمانده انتظامي شهرستان اهر، با بيان اين که استقرار نظم و امنيت در جامعه از وظايف ذاتي پليس است ، خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي در مسير تحقق اين مهم با قاطعيت و جديت کامل با اراذل و اوباش و افرادي که قصد بر هم زدن نظم و امنيت عمومي و آسايش و امنيت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=14397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.