تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024

دستگيري عامل تیراندازی در تبريز

  • کد خبر : 20287
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
دستگيري عامل تیراندازی در تبريز

نصر: فرمانده انتظامي شهرستان تبريز از دستگيري ضارب مسلحی که با شلیک به  برادر ناتنی خود او  را مجروح  و متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ “يداله جهان آرا” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار داشت: در پي درگيري خانوادگی و تيراندازي دریکی از محلات  تبريز در مورخه ۳۱ شهریور ماه که منجر به مصدومیت برادر ناتنی ضارب شده بودموضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.
وي افزود: ماموران کلانتري ۲۲ طالقانی با اشراف اطلاعاتی و تدابیر فرمانده انتظامی شهرستان مخفیگاه ضارب  را  شناسایی ور کمتر از ۷۲ساعت شناسایی  و در یک عملیات  غافلگيرانه وی  را  به همراه پدرش دستگیر و از مخفیگاهش  یک قبضه کلت کمری  و یک تیغه خشاب با ۲۵ تیر جنگی کشف کردند.
سرهنگ “جهان آرا”  با بیان اینکه متهم  در تحقیقات اولیه علت و انگیزه درگیری را اختلافات خانوادگی اعلام کرد است ؛ گفت: متهم همراه پدرش با تشکیل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.
فرمانده انتظامی تبریز در پایان  از شهروندان خواست: پلیس با تمام توان در جهت برقراری امنیت تاپای جان ایستاده و از شهروندان تقاضاداریم در صورت مشاهده هرگونه مواردمشکوک مراتب رادراسرع وقت به مرکزفوريتهاي پليسي اعلام دارند.
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=20287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.