تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024

دلیل دود سیاه در کارخانه آسفالت‌ سازی شهرداری تبریز

  • کد خبر : 9113
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
دلیل دود سیاه در کارخانه آسفالت‌ سازی شهرداری تبریز

 در حالی که  ویدئویی منتسب به بخش تولید آسفالت سازمان عمران منتشر و در آن ادعا شده بود دود منتشر شده مربوط به بخش تولید آسفالت این سازمان می باشد روابط عمومی سازمان عمران شهرداری کلانشهر تبریز در این مورد جوابیه ای صادر کرد.      به نقل  از روابط عمومی سازمان عمران شهرداری کلانشهر تبریز امروز به علت آتش سوزی جزئی در یکی از بخش های انبار سازمان دودی جزئی برای دقایقی از این انبار منتشر شده بود که  توسط عوامل مربوطه اقدام به اطفاآتش کردند.

این در حالی است که در فیلم ادعا شده بود کارخانه تولید آسفالت شهرداری تبریز عامل ایجاد آلودگی هوا است.
قابل اشاره است که در بخش تولید آسفالت سازمان کلیه اصول مربوط به آلایندگی ها ‌و محیط زیست در این بخش رعایت گردیده و هر سه ماه یکبار از طرف بخش های مربوطه بررسی های محیط زیستی صورت می گیرد و نتایج به سازمان محیط زیست ارسال می گردد.
قابل اشاره است جهت تولید آسفالت در این سازمان  از گاز طبیعی استفاده می گردد و سیستم کارخانجات به نحوی می باشد که سوخت دیگری قابل استفاده در مسیر تولید آسفالت این سازمان  نمی باشد.
از رسانه های وزین و محترم انتظار می‌رود قبل از انتشار این قبیل اخبار صحت و سقم موضوع را از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر تبریز پیگیری نمایند.
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=9113

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.