تاریخ : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024

عربستان سعودی تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد

  • کد خبر : 21813
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
عربستان سعودی تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد

 ایرنا – عربستان سعودی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد و آن را نقض حاکمیت و زیرپا گذاشتن قوانین بین المللی دانست.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان(واس)، در بیانیه وزارت خارجه این کشور آمده است: تجاوز نظامی که جمهوری اسلامی ایران در معرض آن قرار گرفت نقض حاکمیت و نقض قوانین و عرف بین المللی است و عربستان سعودی آن را محکوم می‌کند.

عربستان سعودی همچنین خواهان بالاترین سطح خویشتنداری همه طرف ها و کاهش تنش و پایان درگیری ها در منطقه شد.

وزارت خارجه عربستان نسبت به عواقب ادامه درگیری‌های نظامی در منطقه هشدار داد و از همه طرف‌ها خواست تا با انجام حداکثر خویشتن‌داری، تنش را کاهش دهند.

عربستان از جامعه بین‌المللی و طرف‌های با نفوذ و فعال خواست که نقش و مسئولیت‌های خود را در راستای کاهش تنش و پایان دادن به درگیری‌ها در منطقه انجام دهند.

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در ساعات اولیه صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی کشور آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هر گونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=21813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.