تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024

قالیباف: باید به نوسازی مدارس در برنامه هفتم توجه شود

  • کد خبر : 2887
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۹
قالیباف: باید به نوسازی مدارس در برنامه هفتم توجه شود

از نمایندگان مبنی بر عدم توجه به نوسازی مدارس در لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این موضوع نکته مهمی است و متاسفانه ما تاکنون در برنامه هفتم توسعه به آن نپرداختیم و لازم است برای آن چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایسنا، جبار کوچکی‌نژاد در تذکری شفاهی در  جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در برنامه های پنجم و شم توسعه در هر برنامه، حدود سه میلیارد دلار ارز از صندوق ذخیره ارزی به سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور کمک شد اما در برنامه هفتم توسعه یک ریال نیز برای سازمان نوسازی و تجهیز مدارس اختصاص پیدا نکرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: این در حالی است که ما در همه شهرها مدارس نیمه ساخته داریم و بدین ترتیب، هم بیت‌المال از بین می‌رود و هم آموزش و پرورش در تامین مدارس دچار بحران خواهد شد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر کوچکی نژاد بیان کرد: بحث نوسازی مدارس واقعا موضوع مهمی است اکنون بخش قابل توجهی از مدارس، چه در بخش دولتی و چه در حوزه خیرین در نیمه راه قرار دارد و نیمه ساخته هستند. تاکنون در برنامه هفتم توسعه برای مدارس جز اعتبار مالیاتی هیچ کار دیگری نتوانستیم انجام دهیم این نکته مهمی است که باید کمیسیون تلفیق و صحن مجلس شورای اسلامی برای آن چاره‌اندیشی کند.

لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=2887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.