تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024

هشت هزار واحد مسکونی به روستائیان آذربایجان شرقی تحویل شد

  • کد خبر : 19053
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
هشت هزار واحد مسکونی به روستائیان آذربایجان شرقی تحویل شد

 مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه اواخر سال گذشته، بهسازی ۲۰ هزار واحد مسکونی روستایی را با مشارکت مردم شروع کردیم، اعلام کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۶ هزار واحد از این تعداد و ۲ هزار واحد از واحدهای شروع شده در سال‌های قبل، تکمیل و تحویل روستائیان شد.

به گزارش ایرنا، «حجت اله سروری» روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: به مناسبت هفته دولت، طرح هادی ۳۵ روستای استان در ۲۱ شهرستان و ۵۲ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان به بهره برداری رسید.
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: در این هفته، یک هزار و ۱۸۳ جلد سند روستایی و ۳۹۰ جلد سند املاک در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهیه و تحویل بهره برداران شد.
وی گفت: برای بهره برداری از طرح های بنیاد مسکن استان در بخش های مختلف مسکن، بهسازی معابر و صدور سند مالیکت روستایی ۳۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
آذربایجان شرقی دارای ۲ هزار و ۶۵۰ روستا است که حدود ۳۰۵ هزار واحد مسکونی در این تعداد روستا وجود دارد.
هم اکنون در بیش از ۲ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار استان طرح هادی مطالعه و تهیه شده و در حدود یک هزار روستا این طرح در فازهای یک تا سه اجرا شده و طرح هادی ۶۹۱ روستا بازنگری شده است.
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=19053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.