تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024

پزشکیان: نه جایی سهام دارم نه امتیاز/فرزندانم از موقعیت من استفاده نکرده‌اند

  • کد خبر : 14734
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
پزشکیان: نه جایی سهام دارم نه امتیاز/فرزندانم از موقعیت من استفاده نکرده‌اند

 

پزشکیان: اگر قصد داریم در این کشور به جایی برسیم باید اصولاً بین قوا و سیاست گذاری ها تعامل سازنده برای رسیدن به هدف داشته باشیم. اگر بگوییم هر چه ما کی گوییم انجام شود طبیعتاً نمی‌شود. عین این تعامل را باید با مردم و دنیا داشته باشیم. بدترین مدیریت این است که ما بگوییم مردم من رئیسم و هر چه ما می‌گوییم باید انجام شود. ما با تعامل و گفت و گو می‌توانیم پیش رویم نه امر و نهی.

برای رفتن باید با تعامل قوا در جهت منویات و سیاست‌های کلی پیش رفت. با تعامل نه تقابل می‌توان پیش رفت و ما قصد تقابل با هیچ کس ندارم نه در درون دولت، نه مردم و نه سیاست‌های جهانی.

 

مجری: «بدون تعارف به هواداران»

پزشکیان: با هم، برای ایران و با ایرانیان. اگر حق با آنها است و باعث پیشرفت ما خواهد بود ما قطعاً صدای آنها را خواهیم شنید و اعمال خواهیم کرد. ما موظف نیستیم مردم را ناراضی کنیم و ما باید نارضایتی‌ها را برطرف کنیم. دغدغه مردم چیزی است که باید در ذهن مدیران و مسئولان باشد تا راحت زندگی و ارتقا پیدا کنند و حقشان بی دلیل ضایع نشود.

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=14734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.