تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024

لحظه به لحظه از هانگژو: شوک صبحگاهی به ایران

  • کد خبر : 1296
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۱
لحظه به لحظه از هانگژو: شوک صبحگاهی به ایران

در روز دوم بازى هاى پاراآسيايى هانگژو، ايرانى ها در رشته هاى مختلف به مصاف رقبای خود رفتند.

در شرایطی که ایران روز نخست بازی های پاراآسیایی را با یک نتیجه درخشان و کسب ۹ طلا، ۹ نقره و ۶ برنز و رتبه دوم جدول مدال ها به پایان رساند، امروز هم از اولین ساعات بامداد به وقت ایران، ورزشکاران پارالمپیکی در رشته های مختلف به مصاف رقبایشان رفته اند.

در حالی که کاروان ایران در روز اول بالاتر از کره و ژاپن قرار گرفته، ورزشکاران کشورمان در روز دوم هم سعی می کنند فاصله خود را با سایر مدعیان حفظ کرده و برای کسب خوشرنگ ترین مدال تلاش کنند.

کانو :٥:٢٠: در ادامه دومین روز از رقابت های پاراکانو بازی های پارا آسیایی هانگژو امروز سه شنبه رویا سلطانی در رشته کانو کلاس kl2 به آب زد. سلطانی در رقابت با حریفان خود با یک ثانیه و ۷۵۲ صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول و با زمان ۵۶ ثانیه و ۷۱۴ صدم ثانیه از خط پایان عبور کرد و در رده سوم ایستاد و به مدال برنز دست یافت.

۵:۳۹: شهلا بهروزی در رشته کانو کلاس kl3 به آب زد. بهروزی در رقابت با حریفان خود با یک ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول از خط پایان عبور کرد و در رده دوم ایستاد و به مدال ارزشمند نقره دست یافت.                                                                            دومیدانی:٦:١٤:فینال مسابقه دوی ۱۰۰ متر کلاس T12 صبح امروز در ورزشگاه هوانگ لونگ شهر هانگژو برگزار شد. در این رقابت مهرداد مرادی نماینده کشورمان با ثبت زمان ۱۱.۱۷ ثانیه به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

٦:٢٩: با اعتراض چین و بررسی اتفاقی که در ماده F56 پرتاب نیزه بانوان افتاد، کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگ‌ژو، مدال طلا و نقره هاشمیه متقیان و زینب مرادی را پس گرفت.

٦:٣١: اعتراض کشور چین مبنی بر دیر رسیدن ورزشکاران ایرانی به محل “کال روم”، و پس از بررسی کمیته برگزاری بازی‌ها، این دو مدال از جدول رده بندی حذف شد.

لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=1296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.