تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024

بازدید نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران از بیمارستان امام رضا(ع) تبریز

  • کد خبر : 1646
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران از مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی امام رضا(ع) تبریز بازدید کرد.

دکتر سید جعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت (who) و دکتر لیلا سپاسگزار، کارشناس هماهنگ کننده ملی سلامت سازمان بهداشت جهانی در ایران جهت ارزیابی مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) تبریز برای همکاری با سازمان جهانی بهداشت در حوزه درمان و آموزش پزشکی از این مرکز بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور دکتر خدادادی، مدیر امور بین الملل دانشگاه و همراهی دکتر مجتبی محمدزاده، رئیس مرکز و دکتر حسن سلیمان پور، معاون آموزشی پژوهشی مرکز انجام شد، نشستی در راستای گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی سازمان بهداشت جهانی برگزار شده و در خصوص ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مرکز در زمینه‌های همکاری با سازمان بهداشت جهانی بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

در ادامه این نشست نیز دکتر حسن سلیمان پور، معاون آموزشی پژوهشی مرکز، فعالیت‌ها، دستاوردها و زمینه‌های همکاری مرکز با سازمان بهداشت جهانی را تبیین کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، این نشست با بازدید از بخش‌های مختلف مرکز و هماهنگی‌های لازم جهت گسترش همکاری‌ها به اتمام رسید.

لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=1646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.