تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024

ترافیکِ شهر روی اعصاب مردم است

  • کد خبر : 18229
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
ترافیکِ شهر روی اعصاب مردم است

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: این روزها دیگر پارک دوبل به چشم نمی‌آید چرا که از پارک دوبل به پارک سبله همشهریان به دلیل کمبود فضای پارک خودرو رسیده‌ایم که این مورد مستقیم با اعصاب مردم بازی می‌کند.

به گزارش نصر، “حکیمه غفوری”، در دویست و ششمین جلسه علنی فوق‌العاده شورای شهر تبریز در خصوص بررسی لایحه شماره ۱۲۳۱۱/۱ شهرداری تبریز درخصوص تجویز اصلاح در برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ در راستای افزایش همکاری و مشارکت با پلیس راهور در اجرای بند (الف) ماده ۱۰۸ قانون پنج سالۀ ششم جهت ارتقای نظم و ایمنی حمل ونقل و عبور و مرور شهر تبریز اظهار کرد: با خرید تجهیزات برای راهنمایی و رانندگی مشکلی ندارم اما نیاز به طرح برخی موضوعات در این خصوص است.
وی افزود: این روزها دیگر پارک دوبل به چشم نمی‌آید چرا که از پارک دوبل به پارک سبله همشهریان به دلیل کمبود فضای پارک خودرو رسیده‌ایم که این مورد مستقیم با اعصاب مردم بازی می‌کند.
غفوری ابراز کرد: بارها وبارها برای مردم اتفاق افتاده که ماشین در پارکینگ و خانه است در خیابان جریمه می‌نویسند و یا در شهر است و در جاده جریمه می‌نویسند!
عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: باید بدانیم که خرید و تجهیز ماشین های مکانیزه چه تاثیری در مسئله حل ترافیک شهر خواهد گذاشت تا بعدا عده‌ای نگویند این ماشین‌ها اثر داشت و عده‌ای بگویند تاثیری نداشت.
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=18229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.