تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024

۱۶ نقطه پرحادثه جاده‌های آذربایجان‌شرقی در دست اصلاح است

  • کد خبر : 18565
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
۱۶ نقطه پرحادثه جاده‌های آذربایجان‌شرقی در دست اصلاح است

تبریز- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: امسال اجرای ۱۶ طرح اصلاح نقاط پرحادثه جاده‌های استان در دست اجراست.

«اورجعلی علیزاده» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد، چهار طرح مربوط به اجرای تقاطع غیرهمسطح در جاده های استان برای جلوگیری از تصادفات جاده ای است که تلاش می شود تا پایان سال ۲ طرح به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح های مربوط به تقاطع غیرهمسطح ۲ هزار میلیارد ریال هزینه می شود، اظهار کرد: مجموع اعتبار اجرای ۱۶ طرح اصلاح نقاط پرحادثه استان بیش از ۶ هزار میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، در مجموع ۱۴ طرح اصلاح نقاط پرحادثه استان در سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

علیزاده، ادامه داد: بر اساس داده های سامانه وزارت راه و شهرسازی مربوط به شناسایی نقاط پرحادثه در جاده ها و کروکی های پلیس در تصادفات رانندگی حادثه ساز، پارسال ۲۰ نقطه پرحادثه در جاده های آذربایجان شرقی شناسایی شده بود که از این تعداد ۱۰ نقطه اصلاح شد.وی یادآور شد: امسال ۲۰۰ هزار تن آسفالت در جاده های آذربایجان شرقی توزیع می شود و در زمان کنونی ۱۵ گروه مشغول اجرای آسفالت در جاده های مختلف استان هستند.

لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=18565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.