تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024

شهادت یک بانوی ایرانی مقیم لبنان در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 21571
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
شهادت یک بانوی ایرانی مقیم لبنان در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی

سفارت ایران در بیروت امروز از شهادت یک بانوی ایرانی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه جونیه لبنان خبر داد و این اقدام وحشیانه را شدیداً محکوم کرد.

گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس‌،‌ سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت امروز (یکشنبه) ۲۹ مهرماه از شهادت یک بانوی ایرانی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه جونیه در شمال لبنان خبر داد.وزرات بهداشت لبنان دیروز اعلام کرد که در این حمله یک خودرو با دو سرنشین آن هدف قرار گرفته‌ و هر دو سرنشین خودروی مذکور در کنار بزرگراه «جونیه المسلک» به شهادت رسیده‌اند.این سفارتخانه اعلام کرد: با کمال تأسف به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که در نتیجه حمله پهپادی ضدانسانی رژیم صهیونیستی در روز شنبه مورخ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ‏به مکانی عمومی در منطقه جونیه لبنان، یکی از بانوان ایرانی مقیم لبنان به نام «معصومه کرباسچی» به‌همراه همسرش به فیض شهادت نائل شدند. در این اطلاعیه آمده است: ‏سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت ضمن عرض تبریک و تسلیت به فرزندان و بستگان این عزیز و محکوم کردن شدید این اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها که شهروندان بی‌گناه را مورد هدف قرار می‌دهد، از مجامع بین‌المللی خواستار اقدام عملی، فوری و مؤثر در حمایت از جان انسان‌های بیگناهی است که در معرض تهدید دائم ماشین جنگی رژیم صهیونیستی هستند.
سازمان دفاع مدنی لبنان (امداد و نجات) هم دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد یکی از شهدا زن و دیگری مرد بوده و نیروهای امدادی پیکر شهدا را به بیمارستان دولتی «البوار» منتقل کردند.نرگس قدیریان همسر مجتبی امانی سفیر ایران در لبنان نیز امروز (یکشنبه) در شبکه ایکس اعلام کرد که دوست عزیز و مهربانم ‎معصومه کرباسی به دست رژیم صهیونیستی ترور شد. او پنج فرزند داشت. شهد شیرین شهادت گوارای جان پاک و باایمانش.
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=21571

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.