تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024

پروژه ای برای تضمین و بهبود کیفیت زندگی در شهر تبریز

  • کد خبر : 21752
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
پروژه ای برای تضمین و بهبود کیفیت زندگی در شهر تبریز

مدیرعامل پتروشیمی تبریز گفت: واحد تولید پلی‌اتیلن سنگین با ظرفیت ۳۱۰ هزار تن در سال با سرمایه گذاری ۱۲ همت با دانش بومی، طراحی و در حال اجرا بوده که بهمن ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد.به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید نوراله میراشرفی امروز در دیدار با شورای هماهنگی روابط عمومی آذربایجان شرقی در این مجتمع پتروشیمی اظهار کرد: توسعه محصولات سبد تولیدی پتروشیمی تبریز به دو برابر ظرفیت فعلی تا سال ۱۴۰۵ مهمترین هدف توسعه‌ای این مجتمع است. وی افزود: یکی از طرح‌های مهم توسعه‌ای پتروشیمی تبریز طرح پلی‌اتیلن سنگین بوده که برای نخستین بار در کشور با استفاده از دانش فنی کاملاً ایرانی طراحی شده و در مرحله اجرا می‌باشد. مدیرعامل پتروشیمی تبریز اظهار داشت: با آغاز فعالیت‌های اجرایی و مطابق با برنامه‌ریزی دقیق انجام‌شده در دهه فجر ۱۴۰۴ واحد پلی‌اتیلن سنگین به بهره‌برداری می‌رسد و ظرفیت تولیدات پلیمری شرکت را به ۲ برابر ظرفیت فعلی می‌رساند. میراشرفی ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری طرح حدود ۱۲ همت برآورد شده است و با راه‌اندازی آن، صادرات پتروشیمی تبریز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داشت.

پروژه پتروشیمی تبریز تضمینی برای بهبود کیفیت زندگی در شهر تبریز

مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه انتقال پساب از تصفیه‌خانه مرکزی شهر به مجتمع پتروشیمی تبریز، اظهار داشت: با توجه به اهمیت روز افزون بهره‌مندی از منابع آب در مصارف صنعتی و شهری از طرفی و کمبود منابع آبی از سوی دیگر، استفاده از پساب شهری یکی از استراتژی‌های توسعه منابع آبی در شرکت پتروشیمی تبریز است. وی این پروژه را تضمینی برای بهبود کیفیت زندگی در شهر تبریز و به تبع آن بقای شرکت دانست و افزود: با اجرایی شدن قرارداد تخصیص ۵ میلیون مترمکعب پساب خروجی از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تبریز، امکان تأمین آب صنعتی مورد نیاز مجتمع پتروشیمی تبریز نیز فراهم می‌گردد.

جانشین‌پروری نیروی کار

میراشرفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظرف سه تا چهار سال آینده حدود نیمی از ۷۰۰ پرسنل رسمی پتروشیمی تبریز بازنشسته می‌شوند، اظهار کرد: باید از هم اکنون به فکر جانشین‌پروری نیروی کار از بین کارکنان ارزشمند قرارداد مستقیم باشیم و موضوع یاد شده را برای پیشرفت این مجموعه جدی بگیریم. براساس این گزارش در پایان این مراسم محمد عزیزی‌راد مدیرکل روابط عمومی‌ استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان شرقی از طرف جامعه رسانه‌ای از ابراهیم افشاری مشاور مدیرعامل و محمدامین عباس‌زاده رئیس روابط عمومی پتروشیمی تبریز، به پاس تلاش‌های ارزنده‌شان در راستای ایجاد اعتماد و امید در جامعه و همکاری و هم‌افزایی با رسانه‌ها تقدیر و تشکر کرد.این گزارش می‌افزاید این مراسم با حضور شورای روابط عمومی و روسای تشکل‌های مطبوعاتی آذربایجان شرقی برگزار شد. لازم به ذکر است که شورای هماهنگی روابط عمومی استان آذربایجان شرقی، بسیج زسانه، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان و خانه مطبوعات به عنوان نهادهای هم‌افزا، نقش مهمی در ارتقای سطح کیفی روابط عمومی‌ها در استان ایفا می‌کنند. این نهادها با ایجاد یک شبکه ارتباطی قوی بین روابط عمومی‌های مختلف، امکان تبادل تجربیات، هم‌اندیشی و همکاری‌های مشترک را فراهم می‌آورند.
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=21752

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.