تاریخ : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 26 October , 2024

کنارگذر جنوبی شهید کسایی پرترددترین مسیر آذربایجان شرقی است

  • کد خبر : 21834
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
کنارگذر جنوبی شهید کسایی پرترددترین مسیر آذربایجان شرقی است

تبریز – ایرنا – مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در سال جاری مسیر رفت و برگشت کنارگذر جنوبی شهید کسایی(باسمنج- تبریز) و (تبریز- باسمنج) با بیش از ۲۵ میلیون تردد، پرترددترین مسیر استان بود.

«حسین بلوکی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام اینکه بیش از ۲۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو از ابتدای سال جاری تا آبان ماه امسال در جاده‌های استان تردد کردند، افزود: این تعداد تردد از ۹۸ دستگاه ترددشمار آنلاین ( برخط ) در راه های مختلف استان ثبت شده است که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: در مدت یاد شده از کل تردد ثبت شده در جاده های مختلف استان، ۱۲ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۸ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بود.

مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان برابر با ۱۵ میلیون و ۴۸۰ هزار خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی نیز ۱۵ میلیون و ۹۷ هزار دستگاه خودرو است.

بلوکی، با بیان اینکه آمار ورودی به استان نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش یافته است، ادامه داد: مسیرهای رفت و برگشت ایلخچی- تبریز با بیش از ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد و رفت و برگشت تبریز- صوفیان با بیش از ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تردد از دیگر مسیرهای پرتردد استان هستند.

لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=21834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.