تاریخ : یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ Sunday, 27 October , 2024

منادی سفیدان: وزیر کشور به موضوع نگهداری پاسگاه‌های مرزی رسیدگی کند

  • کد خبر : 21897
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
منادی سفیدان: وزیر کشور به موضوع نگهداری پاسگاه‌های مرزی رسیدگی کند

نماینده مردم آذرشهر، اسکو و تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تروریست‌ها به نیروهای فراجا در تفتان را محکوم و شهادت عزیزانمان را تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از وزیر کشور خواهان رسیدگی فوری به موضوع نگهداری پاسگاه‌های مرزی خود هستیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه علنی امروز مجلس در نطق خود گفت: حمله رژیم صهیونسیتی به خاک کشورمان با دلاوری‌ها و رشادت ارتشی های عزیزمان خنثی شد. ضمن محکوم کردن این اتفاق لازم می‌دانم از پدافند هوایی توانمند کشورمان که ریشه در شجاعت فرزندان غیور، افسران شجاع، درجه داران و سربازان سلحشور کشورمان و همچنین دانشمندان سرزمینمان دارد، تشکر کنم.

وی ادامه داد: این موفقیت بزرگ را به رهبر عزیز، ملت بزرگ و همه رزمندگان و خانواده‌های عزیزشان تبریک گفته و یاد شهیدان عزیز را گرامی می‌دارم. همچنین حمله تروریست‌ها به نیروهای فراجا در تفتان را محکوم و شهادت عزیزانمان را تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از وزیر کشور خواهان رسیدگی فوری به موضوع نگهداری پاسگاه‌های مرزی خود هستیم. محکومیت حمله اسرائیل توسط همسایه‌های عزیزمان را ارج نهاده و آن را در راستای وفاق ملی در منطقه می‌دانیم و از دوست‌نماهایی که این جنایت را محکوم نکردند، گلایه داریم و امیدواریم هرچه سریع‌تر این جنایت را محکوم کنند تا مسیر دوستی را روان‌تر کنند. در غیر این صورت امیدی به دوستی با آنها نداریم.

منادی سفیدان تاکید کرد: دولت چهاردهم  آموزش و سلامت را سر لوحه دولت خود قرار داد. ضمن آرزوی موفقیت برای آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم و فرزند راستگو و راستین آذربایجان از ایشان می‌خواهیم که در عمل به برنامه هفتم که شعار ایشان بوده نکته به نکته و ماده به ماده پیگیر باشند تا ما و ایشان در برابر ملت ایران سربلند باشیم؛ چرا که برنامه هفتم حاصل زحمات دولت و مجلس شورای اسلامی می‌باشد. کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس تلاش دارد تا در رفع مشکلات آموزش و پژوهش و مراکز علمی آموزشی کشور، گام‌های بلندی را همچون رتبه‌بندی معلمان و قانون جهش تولید دانش بنیان و دیگر قوانین بردارد.

وی ادامه داد: جناب آقای دکتر پزشکیان و جناب آقای کاظمی، وزیر محترم آموزش و پرورش، سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک علیرغم تصویب مجلس و ابلاغ آن و گذشت بیش از یک سال از تشکیل آن هنوز  اتفاق مهمی را ایجاد نکرده و جامعه هفت میلیون نفری کودکان صفر تا ۶ ساله سرزمینمان مورد غفلت هستند.  لذا لازم است هرچه سریعتر این سازمان با قدرت و جدیت پیگیری و تشکیل شود و بتواند برنامه‌ها و درس‌ها و محتواهای خوبی را تهیه کند.

منادی سفیدان در پایان گفت: حقوق نیروهای مسلح کشورمان خیلی پایین است. به پاس رشادت‌های دیرین این عزیزان، مخصوصاً رشادت شب گذشته ارتشی‌های عزیز در دفاع از آسمان نیلگون ایران، افزایش حقوق آنان از سوی دولت چهاردهم صورت گیرد تا معیشت این عزیزان بهتر شود.

لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=21897

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.