تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024

دستگيري سارق و مالخر سيم کابل هاي برق در مراغه

  • کد خبر : 21925
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
دستگيري سارق و مالخر سيم کابل هاي برق در مراغه

نصر: فرمانده انتظامي شهرستان مراغه از دستگيري سارق حرفه اي سيم کابل هاي برق با 9 فقره سرقت خبرداد.

به گزارش نصر، سرهنگ ” توحيد فارسي “در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم کابل برق در سطح حوزه استحفاظي، ،موضوع با حساسيت ويژه و با هدف كشف اين سرقت ها و دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستور كار ماموران کلانتري12اين فرماندهي قرار گرفت .
وي افزود: ماموران با گشت زني هاي نامحسوس و محسوس و انجام يکسري اقدامات فني ، تخصصي و اطلاعاتي با تلاش بي وقفه ي شبانه روزي، يک نفر سارق حرفه اي سيم کابل ها  را شناسايي و در يك عمليات منسجم غافلگيرانه و با شگردهاي خاص پليسي  متهم را دستگير و به مقر انتظامي دلالت دادند.
فرمانده انتظامي مراغه با اشاره به اعترافات اين سارق دستگير شده؛ اظهار داشت: طي بازجويي هاي صورت گرفته، وي به 9 فقره سرقت سيم كابل برق از سطح حوزه استحفاظي اعتراف واذعان نمود که به يک نفر مالخر آنها را فروخته است .
سرهنگ فارسي تصريح کرد: با تلاش ماموران کلانتري 12مالخر اعلامي نيز شناسايي ودستگير ،که پس از تشکيل پرونده مقدماتي بهمراه سارق دستگير شده به مرجع قضايي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي مراغه در پايان به شهروندان توصيه کرد: مراقبت‌هاي لازم در خصوص پيشگيري از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهند.
لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=21925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.