تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024

میلان حذف شد و منچستر نابود!

  • کد خبر : 4534
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
میلان حذف شد و منچستر نابود!

مهم‌ترین بازی دیشب جدال پاری سن ژرمن با دورتموند بود که پاریسی‌ها در خانۀ حریف توانستند 1 بر 1 مساوی کنند و با این تساوی، میلان را حذف کردند و خودشان به عنوان تیم دوم گروه F راهی مرحلۀ بعد شدند.

با اتمام مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پس از انجام شانزده بازی در دو شب گذشته، تیم‌های بایرن مونیخ، آرسنال، رئال مادرید، رئال سوسیداد، اتلتیکو مادرید، دورتموند، منچسترسیتی و بارسلونا به عنوان تیم‌های اول گروهشان به مرحلۀ یک‌هشتم نهایی صعود کردند.

هشت تیم صعودکنندۀ دیگر، که به عنوان تیم دوم گروهشان راهی مرحلۀ حذفی شدند عبارتند از: کپنهاگن، آیندهوون، ناپولی، اینترمیلان، لاتزیو، پاری سن ژرمن، پورتو.

سه‌شنبه شب در مهم‌ترین دیدار، بایرن مونیخ در بندر منچستر 1 بر صفر منچستریونایتد را شکست داد و مختصر شانس صعود شاگردان تن هاخ را از بین برد. من‌یونایتد در گروه A با 4 امتیاز از 6 بازی تیم چهارم گروه شد. حذف از لیگ قهرمانان در مرحلۀ گروهی، احتمالا در حکم پایان کار تن هاخ با من‌یونایتد خواهد بود.

اگرچه مدیران منچستر ممکن است تن هاخ را تا پایان این فصل لیگ برتر انگلیس تحمل کنند چراکه او در هشتاد روز گذشته موفق شده منچستر را از رتبۀ نهم لیگ به رتبۀ ششم ارتقا دهد و شیاطین سرخ امیدوارند که سهیمۀ حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را کسب کنند.

لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=4534

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.