تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024

رویای صعود دختران تبریزی به لیگ برتر والیبال کشور

  • کد خبر : 5659
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
رویای صعود دختران تبریزی به لیگ برتر والیبال کشور

مالک و موسس باشگاه منافی از رویای صعود تیم دختران تبریزی به لیگ برتر والیبال کشور سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فهیمه منافی 4 دهه سابقه فعالیت در والیبال داشته و بیش از 30 سال است که در این رشته تیمداری می‌کند. وی در مورد تیم والیبال منافی اظهار داشت: از 3 سال پیش تیم والیبال دختران منافی تشکیل شده و در سال 1400 نتایج خوبی کسب نکردیم، اما یک سال بعد به مرحله پلی آف صعود کردیم و امسال هم در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول کشور حضور داریم.

وی در مسابقات این فصل گفت: 16 تیم در 4 گروه به مصاف هم رفتند که گروه ما دور رفت در رامسر و دور برگشت در فسا برگزار شده و در نهایت تیم منافی که نیمی از بازیکنان آن بومی بودند، به مرحله نهایی راه یافت.

سرمربی تیم والیبال مفافی افزود: چند تیم درخواست میزبانی مرحله نهایی را داده بودند اما به دلیل خوشنامی باشگاه منافی، با میزبانی ما موافقت شد واین مسابقات با حضور 8 تیم در تبریز برگزار می‌شود.

وی در مورد حمایت‌های صورت گرفته، متذکر شد: تنها باشگاه مقاومت تبریز از ما حمایت کرده و سایر نهادها و همچنین هیات والیبال هیچ کمکی به تیم منافی نکردند.

منافی، وضعیت تیم خود را مطلوب توصیف کرد و خاطرنشان کرد: با اینکه تبریز بازیکنان ملی‌پوشان خوبی چون هانیه محتشم پور و آیتک سلامت را دارد، اما بدون این بازیکنان و با توانمندی داشته‌هایمان به این مرحله رسیدیم و امیدواریم درپایان جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم.

سرمربی سابق تیم والیبل شهرداری تبریز یادآور شد: از تبریز 3 دوره تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر بانوان حضور داشته و امیدواریم تیم ما هم بتواند به این رقابت‌ها صود  کند.

وی گفت: دوست داریم بااستعداد و بازیکنان جوان به لیگ برتر صعود کنیم و آنقدر در این 4 دهه با عشق وعلاقه کار کردم که می توانستم از فدراسیون درخواست امتیاز لیگ برتر نمایم، اما برای من صعود شیرین‌تر وباارزش است.

لینک کوتاه : https://khooshkhabar.com/?p=5659

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.